.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو فراکسیون ورزش مجلس خبرداد :
تشکیل کمیته حقیقت یاب درباره بازی دربی مازندران/ رای کمیته انضباطی عجولانه بود
شمال نیوز: عضو فراکسیون ورزش مجلس و نماینده مردم قایم شهر گفت: کمیته حقیقت یاب درباره حاشیه های بازی نساجی و خونه به خونه بابل تشکیل می شود.

به گزارش شمال نیوز، سیدعلی ادیانی درباره حاشیه های دیدار نساجی و خونه به خونه بابل در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با هماهنگی صورت گرفته با وزیر ورزش و جوانان، گروه حقیقت یاب به مازندران اعزام می شود تا با رعایت تمامی موازین اتفاق دیدار تیم‌های نساجی مازندران و خونه به خونه بابل مورد بررسی قرار گیرد.
 

وی با اشاره به اینکه گروه حقیقت یاب با دقت به بررسی مستندهای موجود به صورت بی طرفانه می پردازند، تصریح کرد: تمامی مستنداتی که از تیم نساجی خونه به خونه بابل وجود دارد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا موضوع شفاف سازی شود.
 

عضو فراکسیون ورزش مجلس افزود: پس از مذاکره با مسوولان و دست اندر کاران مربوطه، به جستجوی بیشتر برای درستی حقیقت باید پرداخت تا گزارشی تنظیم شود و در نهایت رای صادر شده از سوی کمیته انظباطی تغییر کند.
 

ادیانی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان به لحاظ ساختاری و هویت حقوقی مستقل، قادر به صدور دستورهای اداری به فدراسیون فوتبال نیست، خاطرنشان کرد: به دلیل مدیریت کلان، حاکمیت امر ورزش و مسائل مرتبط به آن که به عهده وزارت ورزش و جوانان است، از آنها در خواست شد تا پیگیری داشته باشند و نظرات کارشناسی آنها برای اعضای کمیته انضباطی و کمیته استیناف مورد توجه قرار گیرد.
 

وی افراط و تفریط و نادیده گرفتن و بی توجهی به همه جوانب مسئله به طوری که در رای اثرگذار باشد و آن را به لحاظ عدالت تحت‌الشعاع قرار دهد را نامناسب دانست و گفت: اعلام نظر از سوی کمیته انضباطی با عجله همراه بود و در این فاصله کوتاه ابعاد قضیه و مستندات و واقعیات به همراه مدارک از سوی دو طرف به کمیته انضباطی نرسیده است.
 

عضو فراکسیون ورزش مجلس ابراز امیدواری کرد: امیدواریم کمیته انصباطی به دلیل عجله در رای صادر شده بتواند تغییر نظر دهد.
 

ادیانی درخواست کنترل و پرینت حساب‌های بانکی سه نفر از افراد مسئول درباره بازی تیم نساجی و خونه به خونه از سوی دادستانی تهران پیش از بازی و پس از دربی را شایعه دانست و آن را تکذیب کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.